سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آی تی با ما

نظر

دوستان عزیز باید توجه داشته باشید یکی از مهمترین مشخصه هایی که برای پیج اینستاگرام مطرح می شود فالوور اینستاگرام است. برای افزایش فالوور کاملا واقعی روش های مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین های آن، خرید فالوور ایرانی واقعی و خرید فالوور ایرانی فعال بدون ریزش است. خرید فالوور ایرانی واقعی بهترین نوع از خدمات اینستاگرام است، چرا که با افزایش فالوورهای ایرانی فعال، مشتریان شما افزایش پیدا می کنند. اما می پرسید چرا و چطور ؟ در ادامه مطلب به طور کامل توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید. 

در ادامه می خواهیم به مزیت های خرید فالوور واقعی ایرانی بپردازیم.

خرید فالوور واقعی

خرید فالوور واقعی کمک می کند پیج شما دیده شود

اگر می خواهید اقدام به خرید فالوور کنید برای شروع اقدام به خرید فالوور 100 درصد واقعی کنید. اکثر سرویس دهندگان علاوه بر خرید فالوور 100% واقعی، خدمات دیگری مانند فالوور فیک، فالوور ایرانی، فالوور خارجی و ... را ارائه می دهند. می توانید این موارد را انتخاب کرده و به همراه سرویس های اصلی به صفحه خود اضافه کنید. اگر به دنبال فالوورهای کارآمد و موثر با مزایای فراوان برای پیج خود هستید، پیشنهاد ما خرید فالوور واقعی ایرانی است.

 

در ساده ترین تعریف، فالوور واقعی کسی است که یک حساب واقعی مانند شما دارد، با نام واقعی، عکس، ایمیل، شماره تماس، آدرس و غیره. فالوورهای واقعی ایرانی اکانت های فعال ایرانی هستند که پس از افزودن محصولات و کالاهای شما به صفحه شما بازدید می کنند و مشتری واقعی شما می شوند. با خرید فالوور واقعی و ارزان ایرانی به راحتی می توانید مشتریان بیشتری به دست آورید و فروش خود را افزایش دهید. در نتیجه با توجه به فروش و سودی که دریافت کرده اید هزینه نمی کنید بلکه به درآمدتان اضافه می شود

بنابراین می توان آنها را به عنوان مشتریان بالقوه هر شرکتی در نظر گرفت. بنابراین اگر در حال خرید فالوورهای فعال ایرانی واقعی هستید، مطمئن شوید که مشتریان بالقوه ای دارید و می توانید با روش های جذب مشتری، آنها را به خریداران تبدیل کنید که به تدریج به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند.

 

 اما چرا ایرانی بودن این فالوورها مهم است؟

 اینستاگرام یک الگوریتم داخلی دارد که از آن برای ردیابی صفحات استفاده می کند.

یکی از مهم ترین قسمت های این الگوریتم محل قرارگیری خود صفحه و فالوورهای آن است. پس در صورت خرید فالوور ایرانی فعال در اینستاگرام، با الگوریتم اینستاگرام مشکلی نخواهید داشت و می توانید با خیالی آسوده کار خود را انجام دهید و درگیر الگوریتم اینستاگرام نشوید.

نکته مهم: 

اساسی ترین اقدامی که بعد از خرید فالوور اینستاگرام باید انجام شود، تولید محتوا باکیفیت و جذاب با توجه به حوزه فعالیت شما به صورت مستمر است. شما می توانید با تولید محتوا هدفمند نه تنها فالوورهای خریداری شده بلکه فالوورهای ارگانیک خود را ماندگار کنید و فالوورهای جدید نیز کسب نمایید. به اینصورت شما ریزش فالوور ندارید و حتی فالوورهای بیشتری به پیج خود دعوت می کنید. شما با کمک ابزارهایی مثل Crowdfire می توانید پست های خود را زمان بندی کرده و نظارت بر نرخ تعامل، عملکرد استوری ها و impressions ها داشته باشید. 

افزایش اعتبار پیج شما با خرید فالوور واقعی

شما باید بهتر از هر کسی بدانید که بسیاری از کاربران اینستاگرام ، برای سنجش ارزش و اعتبار پیج تعداد فالوورهای آن را مدنظر قرار می دهند. پس در گام نخست با خرید فالوور ایرانی واقعی شما می توانید پیج خود را معتبر جلوه دهید واز رقیبان خود در این زمینه پیشی بگیرید (هرچند افراد متخصص و حرفه ای در زمینه اینستاگرام می دانند که فالوور تنها ملاک نیست و خیلی راحت با خرید فالوور اینستاگرام واقعی و اصیل پیج ها می توانند این ارزش و اعتبار را بدست آورند. مثلا پیج تازه کار می تواند در همان ابتدا اقدام به خرید 50k فالوور کرده و خود را کاملا معتبر و پرطرفدار جلوه دهد.) بله این تنها ملاک نیست اما گام اول برای شروع کار است. 

افزایش نرخ تعامل یا اینگیجمنت ریت

با خرید فالوور واقعی و افزایش لایک و کامنت و بالا رفتن نرخ تعامل به الگوریتم های گوگل نشان می دهد که پیج شما محبوب و پرطرفدار است و مطالب آن کاربردی و سرگرم کننده هستند. در نتیجه اینستاگرام تصمیم می گیرد این پیج و پست آن را به اکسپلور بفرستد. حضور در اکسپلور می تواند به جذب فالوور ارگانیک کمک کند و تعداد فالوورها را افزایش دهد. شما می توانید بهترین نوع فالوورها و خدمات را برای پیج اینستاگرام خود انتخاب کنید و خیلی راحت آنها را از سرویس دهنده های معتبر از جمله مای ممبر دریافت کنید تا از این مزیت بهره مند شوید.

 

برای مطالعه سایر مزایا روی فالوور واقعی فعال کلیک کنید