سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آی تی با ما

نظر

در صورتی که می خواهید در مدت کوتاهی فالوورها و لایک و کامنت خود را افزایش دهید و در اینستاگرام دیده شوید باید از طریق خرید بازدید اینستاگرام (خرید ویو ارزان اینستاگرام) این کار را انجام دهید. شما با این اقدام آمار بازدید از پیجتان را بالا می‌برید و همین امر توجه کاربران اینستاگرام را به سوی پیج شما جلب می‌کند و علاقمند می‌شوند از پیج شما بازدید کنند. 

یکی از راه های افزایش فالوورها را می توان استفاده از خدمات خرید بازدید پست اینستاگرام به شمار آورد. اینستاگرام قوانین و الگوریتم های درون برنامه ای دارد که آنها را در اختیار کاربران فعال خود قرار می دهد. در صورتی که پیجی الگوریتم های اینستاگرام را در اختیار داشته باشد می تواند در اکسپلور نمایش پیدا کند. در صورت نشان داده شدن پست شما در اکسپلور افراد زیادی که فالوورهای شما نیستند نیز می توانند پست های شما را ببینند و این برای دیده شدن پیج بسیار موثر است.

یکی از الگوریتم های اینستاگرام برای راه پیدا کردن پست ها به اکسپلور اینستاگرام دریافت بازدید زیاد برای یک پست است. در صورتی که یک پست بتواند تعداد بازدیدهای مورد نظر اینستاگرام را کسب کند و همچنین پارامترهای دیگر را رعایت کند، اینستاگرام آن پست را به اکسپلور می فرستد.

در اکسپلور افراد زیادی این پست را می بینند و اگر برایشان جذاب باشد از پیج دیدن می کنند و در صورتی که آن را دوست داشته باشند اقدام به فالو کردن آن پیج می کنند و به این ترتیب شما می توانید فالوورهای خود را افزایش دهید.

افزایش اعتبار با خرید بازدید اینستاگرام

نخستین مزیت خرید و در نهایت افزایش ویو پست اینستاگرام را می‌توان بیشتر شدن اعتبار صفحه و معتبر کردن آن به شمار آورد. هنگامی که تعداد ویو پست‌های شما با تعداد فالوورها همخوانی نداشته باشد، ممکن است افراد فکر کنند شما از فالوورهای فیک استفاده می کنید اما در صورت تناسب این دو مورد با یکدیگر، مخاطبان می بینند که شما یک پیج واقعی هستید. همچنین وقتی یک پست ویوی بالایی دریافت می‌کند، یعنی کاربران آن را به شدت دوست داشته اند. در نتیجه افراد ترغیب می شوند تا پست های شما را ببنیند و این به رشد صفحه شما کمک می کند.

جذب فالوور جدید با نمایش در اکسپلور اینستاگرام

ورود به بخش اکسپلور را می توان یکی از مهمترین مزایای استفاده از خدمات خرید ویو پست اینستاگرام ارزان و به طور کلی خرید بازدید اینستاگرام به شمار آورد. همانطور که گفتیم براساس الگوریتم اینستاگرام اگر پستی بازدید بالایی دریافت کند (در کنار محتوای جذاب و کاربرپسند) می تواند به بخش اکسپلور راه پیدا کرده و در آنجا به وسیله ی افرادی به غیر از دنبال کننده هایش دیده شود. همین امر می تواند به این پیج کمک کند تا شانس افزایش تعداد فالوور بیشتر شود. در نظر داشته باشید می توانید برای رشد بیشتر و رفتن به اکسپلور از روش های دیگری مانند خرید ویو فیک پست اینستاگرام استفاده کنید.

توسعه کسب و کار و افزایش درآمد

مورد دیگری که به همراه ورود به اکسپلور اینستاگرام و افزایش تعداد فالوورها به وجود می آید چیزی نیست به غیر از بهبود کسب و کار و افزایش درآمدها برای آن. همانطور که می‌دانید فالوورها مهم ترین مسئله برای صفحات عمومی هستند و در صفحه های بیزینسی اینستاگرام هم این امر به شدت مهم بوده و می تواند سبب بهبود کسب و کار شوند. اما چگونه؟ فالوورهای یک صفحه مشتریان بالقوه آن کسب و کار هستند. هنگامی که تعداد فالوورهای یک صفحه بیشتر می شود یعنی تعداد مشتریان بالقوه آن افزایش پیدا می کند. حال این هنر آن بیزینس و کسب و کار است که محصولات و یا خدمات خود را به نوعی به این مخاطب ارائه کند که کاربر ترغیب به خرید شده و تبدیل به خریدار شود.

 برای خرید ویو پست سایت ها و مراجع مختلفی وجود دارند که در این حوزه فعالیت دارند و شما می توانید از خدمات آنها در این زمینه نظیر خرید ویو استوری اینستاگرام، خرید ویو ارزان اینستاگرام، خرید ویو استوری ایرانی، خرید ویو استوری واقعی، خرید لایک و خرید کامنت اینستاگرام، خرید ویو پست، خرید فالوورهای فعال واقعی و ایرانی، خرید منشن، ویو ویدئوهای IGTVو بسیاری موارد دیگر از این دست بهره مند شوید. علاوه بر این هر چقدر تعداد این ویوها بیشتر باشند، شانس این که در قسمت اکسپلور اینستاگرام نمایش پیدا کنید افزایش پیدا می کند. سعی کنید سایت هایی را انتخاب کنید که مشاوره داشته باشند و شما را در انتخاب پکیج مورد نظرتان برای خرید ویوی اینستاگرام راهنمایی کنند.

برای مشاوره تخصصی روی خرید ویو اینستاگرام کلیک کنید