سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آی تی با ما

نظر

اگر تا حدودی به مبحث دیجیتال مارکتینگ آشنایی داشته باشید، باید بدانید که یکی از عوامل رشد پیج اینستاگرام، داشتن تعداد فالوور بالا است. به همین دلیل همه افرادی که در اینستاگرام پیج‌ تجاری دارند، تلاش می‌کنند تا از هر راهی برای بالا بردن تعداد فالوورها استفاده کنند. همه عوامل در اینستاگرام بر اساس تعداد فالوور انجام می شود. برای مثال اگر شما پیج فروشگاهی داشته باشید و محصولاتی برای فروش در آن قرار داده باشید قطعا نیاز به فالوور دارید تا از محتوای شما دیدن کنند و در نتیجه خریدار پیج شما شوند.

 

نه تنها فعالیت در اینستاگرام، بلکه فعالیت در هر نوع شبکه اجتماعی مانند تلگرام، فیس بوک و ... نیاز به داشتن تعداد فالوور بالا دارد. به همین دلیل شما باید از راه های جذب فالوور بخوبی استفاده کنید تا بتوانید عملکرد بهتری داشته باشید. اگر شما هم به فکر فروش محصولات در اینستاگرام هستید یا می‌خواهید از طریق انتشار پست‌های تبلیغاتی کسب درآمد کنید؛ بهتر است اطلاعات کاملی درباره نحوه جذب فالوور اینستاگرام به دست آورید. 

 

ما قصد داریم در این مقاله از سایت مای ممبر همه اطلاعات مربوط به خرید پنل فالوور و استفاده از پنل اینستاگرام را بیان کنیم و به شما کمک کنیم تا بتوانید تعداد فالوورهای پیج خود را بالا ببرید و به درآمد بیشتری دست پیدا کنید. با سایت مای ممبر تا آخر این مطلب همراه باشید.

 پنل فالوور اینستاگرام چه کمکی به پیج شما می‌کند ؟

اگر شما هم دارای پیج فعال بیزینسی در اینستاگرام هستید، در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارید و بازاریابی اینستاگرام را به عهده دارید، حتما با پنل فالوور اینستاگرام آشنا هستید. پنل اینستاگرام نامحدود نامی آشنا برای افرادی است که مدیریت پیج اینستاگرام را انجام می دهند. 

 

شما به کمک پنل فالوور اینستاگرام می توانید برای پیج خود خرید فالوور ایرانی و فعال داشته باشید. زمانی که تعداد فالوورهای شما زیاد باشد احتمال این که مشتریان بیشتری برای محصولات و یا خدمات خود پیدا کنید، بالاتر میرود. به همین دلیل اگر شما تعداد راه های بیشتری برای افزایش فالوور یاد داشته باشید می توانید موفق تر عمل کنید و رقبای خود را شکست دهید. استفاده از پنل فالوور یکی از راه های افزایش فالوور است. پنل فالوور نامحدود به شما کمک می کنند تا تعداد فالوور پیج های خود را به راحتی بالاتر ببرید. شما می توانید با استفاده از این پنل فالوور، فالوورهای واقعی و ایرانی خریداری کنید. همچنین اگر شما نمایندگی پنل فالوور دریافت کنید می توانید علاوه بر خرید فالوور، فالوورهای زیادی نیز به فروش برسانید و درآمد زیادی کسب کنید.

 

امروزه افراد زیادی برای پیشرفت در اینستاگرام فالوور خریداری می کنند و شما با داشتن خرید پنل فالوور اینستاگرام می توانید پیج خود را ارتقا دهید، افزایش فالوور داشته باشید و به درآمد بالا برسید. استفاده از پنل اینستاگرام می توانند کمک زیادی به مدیریت پیج اینستاگرام شما داشته باشد. 

 

امروزه به دلیل افزایش تعداد پیج‌های اینستاگرامی خرید و فروش فالوور می‌تواند درآمد خوبی را نصیب شما کند بنابراین اگر دانش کافی درباره بازاریابی و جذب مشتری را دارید؛ با دریافت نمایندگی پنل‌ فالوور اینستاگرام می‌توانید سود قابل توجهی به دست بیاورید.

 

مزایای استفاده از پنل فالوور

در این بخش می خواهیم برای شما از مزایای استفاده از پنل اینستاگرام و خرید فالوور از طریق پنل فالوور اینستاگرام صحبت کنیم. استفاده از پنل فالوور مزایای زیادی دارد. یکی از مهم ترین مزیت خرید پنل فالوور، قیمت پایین فالوورها می باشد.

 

قیمت مقرون به صرفه در هر خرید از پنل اینستاگرام مهم ترین دلیل استفاده از پنل فالوور است. شاید پنل هایی وجود داشته باشند که قیمت بیشتری از شما بگیرند ولی کیفیت فالوورهایشان مناسب نباشد. به همین دلیل باید در انتخاب پنل اینستاگرام مناسب دقت کنید تا علاوه بر قیمت پایین، کیفیت بالایی داشته باشد.

 

همانطور که می دانید اینستاگرام به از برنامه های خارجی برای افزایش فالوور حساسیت زیادی دارد و اگر این عمل را برای پیج شما شناسایی کند ممکن است پیج شما جریمه شود. به همین دلیل استفاده از پنل اینستاگرام که برنامه ریزی درستی ندارند می تواند برای شما خطرناک باشد و شما باید برای خرید پنل فالووری اقدام کنید که از روش درست و اصولی استفاده کند. زیرا اینستاگرام خیلی سخت می تواند فالوورهایی که با روش اصولی تزریق شده باشند را شناسایی کند.

 

یکی دیگر از مزیت های پنل فالوور این است که شما فالوور خود را بدون هیچ واسطه ای خریداری می کنید. باید بدانید که فالوورهایی که در سایت ها و پیج های خدمات اینستاگرام وجود دارند دارای واسطه زیادی هستند. این یعنی شما باید سود مورد نظر برای هر واسطه را پرداخت کنید.

 

بنابراین هرچه تعداد واسطه بیشتر باشد مسلما شما باید پول بیشتری برای خرید فالوور بدهید اما پنل های فالوور هیچ واسطه ای ندارند و شما نیاز به پرداخت سود به واسطه ها نیستید. این باعث می شود تا قیمت فالوور بسیار پایین بیاید و شما با هزینه کمتر، تعداد بیشتری فالوور دریافت کنید.

 

انتخاب بهترین پنل فالوور برای سفارش فالوور اینستاگرام 

یکی از سوالاتی که کاربران همیشه از ما می پرسند این است که چگونه پنل فالوور مناسب انتخاب کنیم؟ ویژگی های  پنل خوب چیست و از کجا می توانیم آنها را تشخیص دهیم؟ اینها سوالات مهمی هستند که شما در موقع انتخاب پنل فالوور باید به آن توجه زیادی بکنید. با ما همراه باشید تا پاسخ این سوالات را دریافت کنید.

 

برای خرید فالوور واقعی  از پنل فالوور اینستاگرام چه کاری باید انجام بدهید؟

افرادی که در زمینه برنامه‌نویسی و شبکه‌های اجتماعی مهارت دارند سیستم‌هایی را به وجود آوده‌اند که از طریق آن‌ها می‌توانند هزاران حساب کاربری در اینستاگرام بسازند و آن‌ها را مدیریت کنند. پنل‌ها را می‌توان به عنوان رابط میان افرادی که توانایی کار با این سیستم‌ها را دارند و افرادی که متقاضی دریافت خدمات در زمینه شبکه‌های اجتماعی هستند به حساب آورد. در واقع پنل‌ها ساخته می‌شوند تا افرادی که می‌خواهند برای پیج خود فالوور ارزان بخرند بتوانند از طریق آن‌ها ثبت سفارش کنند. برای خرید فالوور از پنل فالوور اینستاگرام فقط باید سفارش خود را ثبت کنید و مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید تا نهایتاً ظرف هفتاد و دو ساعت فالوورهایی که سفارش داده‌اید را تحویل بگیرید. 

 

همچنین کسانی که می‌خواهند از طریق فروش فالوور کسب درآمد کنند می‌توانند فالوورها را با قیمتی بالاتر از آنچه خودشان برای خرید فالوور می‌پردازند بفروشند. به عنوان مثال شما می‌توانید از مشتریان خود به ازای ده هزار فالوور فیک، بیست هزار تومان دریافت کنید در حالی که خودتان برای این تعداد فالوور پانزده هزار تومان می‌پردازید.

 

شما می توانید از ابزارهای مدیریتی اینستاگرام مثل HootSuite نیز استفاده کنید که زمان بندی انتشار پست ها را مدیریت می کنند و در مواردی نیز کامنت تولید می کنند.  

 پنل فالوور خارجی اینستاگرام

برای بالا بردن اعتبار پیج یکی از عوامل آن تعداد بالای فالوور آن پیج محسوب می شود به همین خاطر افراد اقدام به خرید فالوور خارجی برای افزایش فالوور های پیج خود می‌کنند. برای بسیاری از افراد این سوال مطرح است که در ابتدای راه چگونه میتوانند پیج خود را بالا ببرند و فالوور خارجی در ابتدای راه برای پیج جذب کنند تا بتوانند با توجه به تعداد اولیه بالاتر آنها مخاطبان دیگر را جذب پیج خودشان بکنند

 

طبعا وقتی پیج شروع به فعالیت می‌کند تعداد فالوور های آن مهم خواهد بود و زمانی که پیج برای هدف تبلیغاتی یا کسب و کار شروع فعالیت می کند در صورتی که ابتدای کار تعداد فالوور های آن پایین باشد، دیگران به آن پیج اعتماد نمی کنند. چراکه اغلب افراد در شبکه‌های اجتماعی تمایلی به فالو کردن پیج با عدد پایین تر ندارند هر چند که بدانند این پیج در ابتدای راه است.

 

حال برای شما این سوال مطرح می شود که برای شروع پیج چه باید کرد پاسخ سوال بسیار روشن است برای ابتدای کار شما باید از طریق خرید فالوورخارجی یا فالوور فیک پیج خود را ارتقا بدهید تا به عدد معقول و قابل اطمینان برای مخاطبان برسد برای این امر اکثر افراد اقدام به خرید فالوور خارجی می‌کنند. اما بعد از آن ها تعداد فالوور های شما به میزان قابل قبولی رسید بهتر است از خرید فالوور ایرانی اینستاگرام برای ادامه راه استفاده کنید.

 

فالوور خارجی به فالووری اطلاق می گردد که از سرورها و پنل های خارجی ارسال می شود این نوع فالوور خارجی عموماً از سرعت ارسال بالاتری نسبت به فالوور ایرانی برخوردار هستند سقف ارسال فالوو خارجی در حال حاضر سه الی چهار برابر سقف ارسال فالوور های ایرانی می باشد نکته حائز اهمیت این است که این فالوو خارجی از لوکیشن‌های غیر از ایران هستند و طبعاً همانطور که از اسم آن پیداست عکس و اسم های پروفایل های ارسالی آنها خارجی می باشد.

 

 

مای ممبر با دارا بودن تیم متخصص در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی افزایش فالوور اینستاگرام پیج شما را به ‌صورت هدفمند و عملی انجام می‌دهد. خرید فالوور ایرانی اینستاگرام و همچنین واقعی و فعال و هدفمند و علاقه‌مند به موضوع موردنظر شما و یا در شهر و کشور موردنظر شما و ارائه قیمت ‌های کاملاً رقابتی از اولویت‌های ما محسوب می‌شود. شما هم اکنون میتوانید با راحتی از خدمات خرید فالوور ایرانی اینستاگرام مای ممبر بهره مند شوید.

اما علاوه بر پنل فالوور، راه های دیگری نیز برای افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام وجود دارد تا بتوانید به راحتی فالوور خود را افزایش دهید. 
برای مطالعه مطالب بیشتر در رابطه با پنل و روش های افزایش فالوور روی پنل فالوور بینهایت کلیک کنید